Helpdesk
სისტემის ინტეგრაცია
HELPDESK პროგრამული უზრუნველყოფა: თქვენი მართული სერვისების ბიზნესის გაძლიერება
Helpdesk Soft არის ძლიერი, ყოვლისმომცველი MSP (მართული სერვისების პროვაიდერი) პლატფორმა, რომელიც შექმნილია თქვენი IT მხარდაჭერისა და სერვისის ოპერაციების გასამარტივებლად. ყოვლისმომცველი ფუნქციებისა და ინოვაციური ხელსაწყოების კომპლექტით, ჩვენი soft აძლევს თქვენს გუნდს უფლებას, მიაწოდოს განსაკუთრებული IT სერვისები თქვენს კლიენტებს ეფექტურად და ეფექტურად. მოდით გამოვიკვლიოთ უპირატესობები და სერვისები, რომლებსაც Helpdesk ინსტრუმენტი გვთავაზობს:
Helpdesk ინსტრუმენტი აერთიანებს MSP-ის აუცილებელ ფუნქციებს ერთ პლატფორმაში, გამორიცხავს მრავალი ხელსაწყოს საჭიროებას და უზრუნველყოფს ცენტრალიზებულ ცენტრს თქვენი ბიზნესისთვის.
01
ერთიანი პლატფორმა
ავტომატიზაცია და გამარტივებული სამუშაო ნაკადები ეხმარება თქვენს გუნდს დაზოგოს დრო განმეორებით ამოცანებზე, რაც მათ საშუალებას აძლევს ფოკუსირება მოახდინონ კრიტიკულ საკითხებზე და უზრუნველყონ უფრო სწრაფი გადაწყვეტილებები.
02
გაზრდილი ეფექტურობა
Helpdesk რბილი ბილეთების სისტემა უზრუნველყოფს მომხმარებელთა სწრაფ მხარდაჭერას, რაც საშუალებას გაძლევთ სწრაფად უპასუხოთ თქვენი კლიენტების IT საჭიროებებს და დაამყაროთ ძლიერი ურთიერთობა მომხმარებელთან.
03
გაძლიერებული მომხმარებელთა მხარდაჭერა
დისტანციური წვდომის შესაძლებლობებით, ჩვენ შეგვიძლია ეფექტურად ვმართოთ და მოვაგვაროთ კლიენტის მოწყობილობები ნებისმიერი ადგილიდან, მინიმუმამდე დავიყვანოთ შეფერხება და ადგილზე ვიზიტები.
04
ძლიერი დისტანციური
მენეჯმენტი
Helpdesk soft გთავაზობთ უსაფრთხოების მძლავრ ზომებს და პაჩების მენეჯმენტს, რათა შეინარჩუნოთ თქვენი კლიენტების სისტემები განახლებული და დაცული კიბერ საფრთხეებისგან.
05
უსაფრთხოება და პაჩების მენეჯმენტი
რეალურ დროში მონაცემებზე წვდომა და კონფიგურირებადი ანგარიშები საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ ღირებული ინფორმაცია თქვენი ბიზნესის მუშაობის შესახებ და მიიღოთ ინფორმირებული გადაწყვეტილებები.
06
დააკონფიგურიროთ ანგარიში და შეხედულებები
მოსახერხებელი ინტერფეისი უზრუნველყოფს თქვენი გუნდისთვის მარტივ მიღებას, ამცირებს სწავლის მრუდს და ზრდის პროდუქტიულობას.
07
ინტუიციური მომხმარებლის ინტერფეისი
Helpdesk Soft-ის ძირითადი უპირატესობები:
-
პროაქტიულად აკონტროლეთ კლიენტის მოწყობილობები, ქსელები და სერვერები მუშაობის პრობლემებისა და პოტენციური საფრთხეებისთვის.
-
ავტომატიზირება რუტინული ტექნიკური ამოცანების და განათავსეთ პატჩები დისტანციურად სისტემის ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების უზრუნველსაყოფად.
-
-
ეფექტურად მართეთ და აკონტროლეთ მომხმარებელთა მომსახურების მოთხოვნები ცენტრალიზებული ბილეთების სისტემის მეშვეობით.
-
ინტეგრირდით კლიენტებთან ურთიერთობის მართვის (CRM) ინსტრუმენტებთან კლიენტის უწყვეტი მართვისთვის.
-
-
შეინახეთ ტექნიკისა და პროგრამული უზრუნველყოფის აქტივების განახლებული ინვენტარი აქტივების უკეთესი თვალთვალისა და მართვისთვის.
-
მარტივად მართეთ პროგრამული უზრუნველყოფის ლიცენზიები და ტექნიკის გარანტიები.
-
ბილინგი და ინვოისი:
-
-
განათავსეთ და მართეთ უსაფრთხოების პროგრამული უზრუნველყოფა კლიენტის ბოლო წერტილების დასაცავად მავნე პროგრამებისა და კიბერ საფრთხეებისგან.
-
ჩაატარეთ რეგულარული უსაფრთხოების აუდიტი და განახორციელეთ საუკეთესო პრაქტიკა.
-
-
შეინახეთ ყველა კომუნიკაცია კლიენტებთან პლატფორმის ფარგლებში, მათ შორის ელ.ფოსტის ინტეგრაცია და გუნდური ჩატი.
-
-
შესთავაზეთ მონაცემთა სარეზერვო და კატასტროფის აღდგენის გადაწყვეტილებები თქვენი კლიენტების კრიტიკული მონაცემების უსაფრთხოდ და აღდგენისთვის საგანგებო სიტუაციებში.
-